Тема веб-квесту: "Застосування інтерактивних технологій в дошкільній освіті"
Тема веб-квесту: "Застосування інтерактивних технологій в дошкільній освіті"

Анотація (короткий опис): Ви працюєте з курсу "Педагогічна інноватика". В форматі веб-квесту "Застосування інтерактивних технологій в дошкільній освіті" ви досліджуєте проблему застосування інтерактивних технологій навчання в умовах дошкільної освіти. Виявляєте можливості інформаційних технологій у процесі застосування інтерактивних форм навчання в дошкільній освіті.

Анотація (короткий опис): Ви працюєте з курсу "Педагогічна інноватика". В форматі веб-квесту "Застосування інтерактивних технологій в дошкільній освіті" ви досліджуєте проблему застосування інтерактивних технологій навчання в умовах дошкільної освіти. Виявляєте можливості інформаційних технологій у процесі застосування інтерактивних форм навчання в дошкільній освіті.
Очікувані цілі: З'ясувати суть інтерактивного навчання;
Визначити особливості інтерактивного навчання;
Виявити інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання у дошкільній освіті;
Створити (підібрати) інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання для роботи з дошкільниками;
Застосувати інтерактивні технології в навчальному процесі ДНЗ.
Автор веб-квесту: Кожем'якіна Ірина Володимирівна
Критерії оцінювання:
№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі
2
Унікальність та оригінальність інформації
3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
7
Доцільність використання інтерактивних елементів
Рекомендовані джерела:
№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
Ролі та завдання:
Роль 1 Вихователь-теоретик.
Вивчає теоретичні аспекти проблеми:
особливості інтерактивного навчання;
специфіка технології виховання казкою.
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2 Дошкільник.
Розробляє ігрові форми інтерактивних
технологій навчання дошкільників,
використовуючи запропоновані інтернет-сервіси.
Хід роботи:
1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі та згідно обраної ролі.
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
- сторінка сайту чи блогу та інше.
4. Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Черкашина В.В.
Чернухіна Ю.В.
Групова робота
Визначити особливості інтерактивного навчання;
Виявити інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання у дошкільній освіті;
Створити (підібрати) інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання для роботи з дошкільниками;
Застосувати інтерактивні технології в навчальному процесі ДНЗ.
Виявити інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання у дошкільній освіті;
Створити (підібрати) інтерактивні технології (прийоми, методи) навчання для роботи з дошкільниками;
Застосувати інтерактивні технології в навчальному процесі ДНЗ.
Автор веб-квесту: Кожем'якіна Ірина Володимирівна
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність змісту темі згідно ролі
| |
2
|
Унікальність та оригінальність інформації
| |
3
|
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
| |
4
|
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
| |
5
|
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
| |
6
|
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
| |
7
|
Доцільність використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№ з/п
|
Рекомендовані джерела
|
1
| |
2
| |
4
| |
5
| |
6
| |
7
| |
8
| |
9
| |
10
| |
11
|
Ролі та завдання:
Роль 1
Вивчає теоретичні аспекти проблеми:
особливості інтерактивного навчання;
специфіка технології виховання казкою.
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2 Дошкільник.
специфіка технології виховання казкою.
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2
Результати представляють на власній сторінці
Роль 2 Дошкільник.
Розробляє ігрові форми інтерактивних
технологій навчання дошкільників,
використовуючи запропоновані інтернет-сервіси.
використовуючи запропоновані інтернет-сервіси.
Хід роботи:
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
| |
Групова робота
| |||
Черкашина В.В.
| |||
Чернухіна Ю.В.
| |||
Групова робота
| |||
ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА
Етапи роботи:
1. Об’єднайтеся в групи по 3 учасники та виберіть роль, яку будете виконувати.
2. Знайдіть в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі дослідження та згідно обраної ролі.
3. Визначте головне по кожному напрямку.
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження (мультимедійна презентація, відеоролик, фотозвіт, блог та ін. )
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження (мультимедійна презентація, відеоролик, фотозвіт, блог та ін. )
5. Створіть завдання для дітей в контексті інтерактивної вправи використовуючи запропоновані інтернет-сервіси.
6. Підготуйтесь до захисту Вашого проекту.
Оберіть одну із запропонованих ролей та отримайте відповідні завдання:
Рекомендовані джерела
Рекомендовані Інтернет-сервіси
Інтернет- сервіс, що використовується для обміну ідеями http://en.linoit.com/
Створення фотоколажів http://www.fotor.com/ru/collage
Ресурс для створення дидактичних ігор https://learningapps.org/

Немає коментарів:
Дописати коментар