Тема веб-квесту: Особливості
ефективної педагогічної комунікації з батьками.
Анотація (короткий опис): Проблемне завдання з психології спрямоване на вивчення особливостей ефективної педагогічної комунікації з батьками
Очікувані цілі: вивчити особливості та умови ефективної комунікації з батьками.
Автор веб-квесту: Чеканська Л.М., к.психол.н., доцент кафедри психології
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність змісту темі згідно ролі
| |
2
|
Унікальність та оригінальність інформації
| |
3
|
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
| |
4
|
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
| |
5
|
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
| |
6
|
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
| |
7
|
Доцільність використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№ з/п
|
Рекомендовані джерела
|
1
| |
2
| |
3
| |
4
| |
5
| |
6
| |
7
| |
8
| |
9
| |
10
| |
11
|
Ролі та завдання:
Роль 1. Дослідник (
вивчає особливості та умови успішної комунікації з батьками).
Роль 2. Вихователь-практик
(вивчає методи і прийоми вербальної і
невербальної комунікації з досвіду роботи педагогів ДНЗ).
Роль 3. Науковець ( вивчає наукові засади досвіду щодо ефективної педагогічної
комунікації з батьками).
Роль 4. Батько
(мати) дитини (має дитину –
дошкільника, бере активну участь у житті дитсадка, хоче зробити власні висновки
щодо успішної комунікації з педагогами та батьками).
Хід роботи:
1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані
в файл (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію
по темі та згідно обраної ролі.
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео
інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали, використовуючи
запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
- сторінка сайту чи блогу та інше.
4. Розмістити посилання на створені продукти
відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
| |
Групова робота
| |||
Васильєва В.О.
| |||
Прихожай Ю.В.
| |||
Групова робота
| |||
Немає коментарів:
Дописати коментар