«… турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили». (В.О.Сухомлинський)
Тема веб-квесту: "Здоров'я дитини – багатство країни"
Анотація (короткий опис): веб-квест з теорії та методики дошкільної освіти розроблений для вихователів ДНЗ. Досліджується проблема використання здоров'язберігаючих технологій в дошкільному навчальному закладі.
Очікувані цілі: познайомити з технологією Web-квест, узагальнити знання про методику фізичного виховання дітей дошкільного віку та здоров'язберігаючі технології, рекомендувати вихователям Інтернет-сервіси та Інтернет-ресурси, які можна використовувати в педагогічній діяльності.
Автор веб-квесту: Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність змісту темі згідно ролі
| |
2
|
Унікальність та оригінальність інформації
| |
3
|
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
| |
4
|
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
| |
5
|
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
| |
6
|
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
| |
7
|
Доцільність використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№ з/п
|
Рекомендовані джерела
|
1
| Сучасні здоров’язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі |
2
| |
3
| |
4
| |
5
| Використання здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей |
6
| |
7
| |
8
| |
9
| |
10
| |
11
|
Ролі та завдання:

Теоретики. Вивчають теоретичний аспект проблеми.
- Завдання: Розкрити сутність здоров’язберігаючих технологій та особливасті формування культури здоров’я дитини дошкільного віку.
Практики. Розкривають проблему спираючись на власний досвід.
- Завдання: Проаналізувати основні форми організації здоров'язберігаючої роботи в ДНЗ:
- самостійна діяльність дітей
- рухливі ігри
- ранкова гімнастика (традиційна, дихальна, звукова)
- оздоровчі фізкультхвилинки
- фізичні вправи після денного сну
- загартовуючі процедури
- спортивні свята та розваги
Методисти. Досліджують методичний аспект проблеми.
- Завдання: Охарактеризувати інноваційні оздоровчі технологій, що використовуються в ДНЗ (степ-аеробіка, сміхотерапія, фітотерапія, аромотерапія, су-джок-терапія, фітболгімнастика та ін.)
Хід роботи:
1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі та згідно обраної ролі.
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
- сторінка сайту чи блогу та інше.
4. Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
| Коротенко С.В. | |||
| Бакін О.В. | пазли | ||
| Гончар Т.Д. | |||
| Гриценко О.М. | |||
| Новак Т.М. | |||
| Вакіна М.П. | |||
Групова робота
|
|||

Немає коментарів:
Дописати коментар