Методика

 «… турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили».   (В.О.Сухомлинський)


Тема веб-квесту:   "Здоров'я дитини – багатство країни"


Анотація (короткий опис): веб-квест з теорії та методики дошкільної освіти розроблений для вихователів ДНЗ. Досліджується проблема використання здоров'язберігаючих технологій в дошкільному навчальному закладі.

Очікувані ціліпознайомити з технологією Web-квест, узагальнити знання про методику фізичного виховання дітей дошкільного віку та здоров'язберігаючі технології,  рекомендувати вихователям  Інтернет-сервіси та Інтернет-ресурси, які можна використовувати в педагогічній діяльності.

Автор веб-квесту:  Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 



№ з/п
Рекомендовані джерела
1
Сучасні здоров’язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
2
3
4
5
Використання здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей
6
7
8
9
10

11


Ролі та завдання:

Теоретики. Вивчають теоретичний аспект проблеми.
  • Завдання: Розкрити сутність здоров’язберігаючих технологій та особливасті формування культури здоров’я дитини дошкільного віку. 

Практики. Розкривають проблему спираючись на власний досвід.

  • Завдання: Проаналізувати основні форми організації здоров'язберігаючої роботи в ДНЗ: 
- фізкультурні заняття
- самостійна діяльність дітей
- рухливі ігри
- ранкова гімнастика (традиційна, дихальна, звукова)
- оздоровчі фізкультхвилинки
- фізичні вправи після денного сну
- загартовуючі процедури
- спортивні свята та розваги

Методисти. Досліджують методичний аспект проблеми.

  • Завдання: Охарактеризувати інноваційні оздоровчі технологій, що використовуються в ДНЗ (степ-аеробіка, сміхотерапія, фітотерапія, аромотерапія, су-джок-терапія, фітболгімнастика та ін.) 
Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Коротенко С.В.
Бакін О.В. пазли
Гончар Т.Д.
Гриценко О.М.
Новак Т.М.
Вакіна М.П.
Групова робота

Немає коментарів:

Дописати коментар